dimg/yazi/24078277352460229979brief-formu-örnek-format.png

Merhaba arkadaşlar, reklamcılık okuyorsanız ya da iletişim fakültesinde herhangi bir bölümde veyahut da iletişimden üsd alıyorsanız ihtiyacınız olabileceğini düşündüğüm daha önce hazırladığımız brief formunu paylaşmak istiyorum. Bu tarz belirli formata uygun olmak zorunda olan işlerde ya da ödevlerde daha önce hazırlanmış olan bir örneğe bakmak hayat kurtarabilir ayrıca daha iyisinin yapılmasına da sebep olabilir.

Ne demişler "ilham alıyorum".

 

 

 

BRİEF FORMU

Kampanya İsmi: Yanımda olmasa da…

Brief Hazırlanma Tarihi: 02.04.2018

Öngörülen Çalışma Teslim Tarihi:

1.Bu reklam (iletişim/tanıtım) ihtiyacınıza konu olan ürün, hizmet veya fikriniz nedir?

-İmaj iletişimi

2.Hedefimiz nedir? Bu reklam (iletişim/tanıtım) çalışmasını neden yapıyoruz?

-Anneler gününü kutlarken insanların gönül teline dokunacak bir hatırlatma ve annelerimiz için bir şükran ifade etmek.

3.Proje ile ulaşmak istediğiniz hedef kitle kimdir? Kimi ikna etmek / etkilemek istiyorsunuz? Demografik ölçütlerin dışında davranış ve tutumlara göre bir tanım yapabilir miyiz?

-Sosyal medya kullanıcıları, ağırlıklı 20-30 yaş arasındaki %48 kadın, %52 erkek Türk internet kullanıcıları.

4. Reklam (iletişim/tanıtım) çalışmalarının sonucunda hedeflenen kitle nezdinde nasıl bir etki ve algı bırakmayı istiyorsunuz?

-Türk Telekom’un anneler gününü böylesine kutladığı için pozitif bakışı arttıracak bir çalışma sonucu bekliyoruz.

5.Bu talebiniz dahilinde öngördüğünüz (varsa) fırsatlar ve zorluklar nelerdir? Reklam (iletişim/tanıtım) çalışması hazırlarken hangi hususlara dikkat edilmesini istersiniz?

-Aynı dönemde internet kullanıcıları birçok markanın kutlama mesaj ve filmlerine maruz kalacaklar. İşimiz bu kalabalık arasından sıyrılacak ve share’i tetikleyecek bir iş olmak zorunda buna ipucu olarak share duvarını Türk Telekom’un 30.000’i aşkın çalışanınında işe dahil olmasıyla aşılabiliriz.

6.Ne görmek istiyorsunuz? Ne tip bir yaratıcı iş (çıktı/ürün) bekliyorsunuz?

-Duygulandıran, sahiplenici, marka özündeki 81 ile kesintisiz hizmet algısını güçlendiren.

7.Ek bilgiler, belgeler, araştırmalar veya dayanak noktanız nelerdir?

-En çok konuşulan anneler günü içeriği Türk Telekom Grubu’na ait olmalı!

O gün yapılacak kadınlara özel sms çalışmasıyla Turk Telekom’lu olmanın ayrıcalığını hissetme.


Sende Birşeyler De!

Success/Error Message Goes Here
Yukarı