dimg/yazi/29788263892272526933aku-arizasi-alternator-arizasi.jpg

Araba sahiperlinin bildiği ve çoğunun yaşadığı bi durum marşı çeviririz ve aracın çalışmaması. Bu motorun arızalı olduğu anlamına gelmez, aküden ya da alternatörünüzden kaynaklı bi sorun olduğu anlamına gelir. Peki ya hangisi? Bu tarz sorunlarda suçu ilk aküye atarız ama alternatörü de bilelelim sorunun ondan da kaynaklanabilir olduğunu unutmayalım. Böylelikle yanlış parça değiştirip paramızdan da zamanımızdan da olmayalım. Bunun yöntemleri ise şunlar dostlarım:

Bu tarz güç sorunu olduğunda siz yine de ilk olarak aküye bakmalısınız. Bunun için ise aracınıza birinin aracından start verin eğer çalışırsa sorun aküdendir. Doğruca tamirciye gidin.

Çalışmazsa ya da çalışıp 1-2 dk içinde kapanıyorsa veyahut loş ışıklar, garip sesler hatta değişik kokular geliyorsa alternatörünüz üzerine yoğunlaşmanızı öneriririm. En azından bilginiz olursa tamire girriğinizde kimin ne yaptığını görürsünüz değil mi?


Sende Birşeyler De!

Success/Error Message Goes Here
Yukarı